گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/24 - 15:28
كد :8071

CTR بنر تبلیغاتی چیست؟

CTR یا نرخ کلیک یک کمیت اندازه گیری کارایی بنر است که بررسی می کند چه میزان از بنرهای تبلیغاتی توانسته اند بازدیدکننده به صفحه سایت وارد نمایند.

CTR یا click through rate به معنای نرخ کلیک نسبت به رتبه ایست که کسب می نماید. طراحی بنرهای تبلیغاتی ، جدا از اهمیت ظاهر سایت و تاثیر آن در جلب نظر مشتری ، در قسمت عملکرد سایت حائز اهمیت است. چرا که عملکرد بنر باید به گونه ای باشد که بازدید کننده را به مشتری تبدیل نماید.

میزان CTR اگر در یک سایت تبلیغ کننده مرتبط باشد ، حداقل باید 0/01 باشد و اگر در یک سایت غیر مرتبط باشد ، مقدار  0/001و 0/0001 مناسب است.

در حقیقت CTR ، به عنوان یک کمیت اندازه گیری عملکرد بنر مطرح است که میزان کارایی را مورد سنجش قرار می دهد.

در بنرهای تبلیغاتی ، اهمیت استفاده از دکمه های فراخواننده به نحوی که به جذب مخاطب کمک کند و به سمت هدف بنر هدایت کند بسیار بالاست .همچنین استفاده از آنها کمک می کند تا بنر بازدید بیشتری داشته باشد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو