گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/06/11 - 10:41
كد :8106

کاتالوگ پزشکی ،طراحی کاتالوگ

کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.

کاتالوگ ابزاری است برای معرفی خدمات و محصولات که به کمک آن می توان به تبلیغات پرداخت. همچنین این امکان وجود دارد تا به وسیله آن مباحث آموزشی را به مخاطبین ارائه کرد.

 

طرح کاتالوگ پزشکی

کاتالوگ پزشکی با استفاده از طرح هایی که به سلامت خانواده مربوط است ایجاد می گردد. طراح کاتالوگ پزشکی با استفاده از تصاویری نظیر ابزار پزشکی ، کلینیک ، بیمار و پزشک و ... سعی دارد تا یک کاتالوگ زیبا ایجاد کند.

رنگبندی در کاتالوگ پزشک باید به گونه ای باشد تا احساس آرامش و اطمینان را در فرد ایجاد کند و همچنین با استفاده از تصاویر مناسب و شعارهای خاص ، احساس بهره وری از خدمات پیشرفته و اعتمادسازی را در مخاطب ایجاد کند.

 

متن کاتالوگ پزشکی

متنی که در کاتالوگ استفاده می شود باید با توجه به هدف طراحی تولید شود. مطالب باید مفید ، خلاصه و به صورت سلسله مراتبی باشد و با استفاده از تصاویر مناسب سعی شود از کسل کننده بودن متن جلوگیری شود.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو