گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/29 - 11:42
كد :8093

طراحی لوگوی ایرانی ، لوگو ایرانی

لوگو به عنوان نمادی از یک مجموعه می تواند به کار برده شود.لوگو ایرانی فضای مناسبی را برای نمایش گذاشتن فرهنگ و آداب رسوم در اختیار دارد و سعی می کند به بهترین نحو ممکن اینکار را انجام دهد.

یکی از مسائل مطرح در طراحی لوگو سبک و فرهنگ مورد نظر برای طراحی میباشد. در طراحی لوگوی ایرانی سعی می شود از آداب و رسوم ، نماد ایرانی ، آثار تاریخی و مواردی که اشاره به فرهنگ مردم دارد استفاده شود.

 

طرح لوگو ایرانی

طرح لوگوی ایرانی به گونه ایست که هر فرد را به یاد کشور و آداب آن می کند. در طراحی لوگو ایرانی باید سعی شود خلاقیت و هنر را به صورت تلفیقی زیبا به کار برد و اثر هنری منحصر به فردی ایجاد کرد.

لوگو ایرانی

همچنین استفاده از فونت های فارسی و زیبا می تواند در طراحی یک لوگو ایرانی بسیار تاثیرگذار باشد. نکته ای که وجود دارد این است که این طرح نباید پیچیده و نامفهوم باشد چراکه هرچه طرح ساده تر باشد جذابتر خواهد بود.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو