گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/22 - 13:55
كد :8089

طراحی لوگوی مهندسی ، لوگو مهندسی

شرکت های مهندسی نیاز دارند تا با استفاده از یک لوگوی حرفه ای و خلاقانه به صورت تخصصی پای در عرصه تجارت و رقابت بگذارند.

شرکت های مهندسی به هدف توسعه ، اصلاح و رشد جامعه فعالیت می کنند. دامنه فعالیت های آنان وسعت چشم گیری دارند و در زمینه های مختلفی می توان آثار آنها را مشاهده نمود.

ضرورت نیاز به لوگوی مهندسی

رشته های مختلفی در بخش مهندسی وجود دارد و هریک فضایی را برای عرصه و حضور انتخاب می نمایند. از آنجا که هر شرکت برای کسب موقعیت مناسب در بین رقبا و مشتریان خود باید در بهترین وجه ممکن ظاهر شود و به شکلی کاملا حرفه ای خود را معرفی کند ، اهمیت طراحی لوگو مهندسی دوچندان می شود.

طرح لوگوی مهندسی

در طراحی لوگو مهندسی باید سعی شود طرحی متناسب با زمینه فعالیت شرکت ایجاد گرد. به عنوان نمونه یک شرکت کامپیوتری ، از عناصر مربوط به کامپیوتر و وب استفاده می کند ، همچنین یک شرکت معماری و عمران از نمادهایی نظیر پل ، ابزار ساختمانی و نقشه و... بهره می برد.

از این رو به کارگیری حسن خلاقیت و سلیقه در انتخاب طرحی مناسب برای لوگو بسیار حائز اهمیت است. لوگو مهندسی نباید به شکلی متکلفانه و پیچیده طراحی گردد ، بلکه باید طرح لوگوی مهندسی ، ساده ، زیبا و حرفه ای ایجاد گردد و مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد طوریکه تا مدت ها لوگو فراموش نشود.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو