گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/23 - 08:59
كد :8090

طراحی لوگوی فروشگاهی، لوگو فروشگاهی

طراحی لوگوی فروشگاهی باید با استفاده از اصولی انجام گیرد که سبب توجه بیشتر بیننده و ماندگاری لوگو در ذهن وی گردد.لوگو فروشگاهی ، با توجه به حوزه کاری فروشگاه و مخاطبین آن طراحی می گردد.

لوگو چیست؟

لوگو ، یک نشان اعتباری و امضای منحصر به فرد از هر موسسه یا مجموعه است که در برندسازی تاثیر زیادی دارد. در حقیقت طراحی لوگو فروشگاهی ، با استفاده از هنر و خلاقیت صورت می گیرد و کمک می کند تا در ذهن مخاطب ثبت گردد.

 

ویژگی های لوگو فروشگاهی

لوگو فروشگاهی ، باید به گونه ای طراحی گردد که از بقیه رقبا متمایز گردد. معمولا در طراحی لوگوی فروشگاهی استفاده از رنگ ها بسیار مهم می باشد.ترکیب رنگ ها باید به گونه باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کرده و او را متوجه تبلیغات و برند مورد نظر کند.

 

طرح لوگوی فروشگاهی

در طراحی لوگوی فروشگاهی ، به دلیل رقابت بیشتری که وجود دارد تکیه بر اصول و مباحثی از روانشناسی است که با توجه به جامعه مخاطبین و سن این گروه وجود دارد و سعی می شود درطراحی این لوگو این مسائل در نظر گرفته شده و نیازهای آنها را مرتفع گرداند.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو