گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/12 - 11:38
كد :8019

ارتباط عکاسی صنعتی باجامعه ی مدرن

عکاسی صنعتی به عنوان سبکی از عکاسی که به مستندسازی و اعتمادسازی برای مشتری می پردازد در دنیای تجارت و رقابت های آن وارد شده و به کمک تولید کننده برای هرچه بهتر معرفی کرن محصولات وخدمات می پردازد.

عکاسی صنعتی به عنوان یکی از شاخه های عکاسی پای به عرصه ی تجارت نهاد و به ثبت محصولات و خدمات می پردازد.

ارتباط عکاسی صنعتی و جامعه ی مدرن از انجاست که لازمه ی شناخت جامعه برای عکاسی بسیار ضروری می باشد. جامعه شناسی عکاسی به بررسی ابعاد و جنبه های اجتماعی فعالیت عکاسی و عکس گرفتن می پردازد.

شناخت ابعاد جامعه و همسو کردن عکاسی با نیازهای جامعه می تواند نشات گرفته از همین شناخت جامعه باشد.

با گسترش تجارت و تبلیغات در دنیا این مورد احساس شد که باید محصولات را در بهترین وجه ممکن به مشتری معرفی کرد. عکاسی صنعتی با شناخت لزوم ثبت بهترین عکس ها از محصول به نحوی که برای مشتری مستند و قابل اعتماد باشد انجام گرفت .

عکاسی بر پایه ی سه اصل زیبایی شناسی ، اخلاق و بعد اجتماعی ایجاد می شود و لازم است عکاس در کنار ذوق و هنری که برای خلق اثر به خرج می دهد این سه را هم به شکل موازی پیش ببرد.

جامعه ی مدرن امروزی از بهترین ابزارها برای ارائه محصولات و خدمات خود استفاده می کند و رقابت در این دنیای تجارت شاید بر سر تبلیغات و معرفی بهتر انچه در دست تولیدکننده است می باشد در نتیجه ثبت این وقایع در بهترین حالت ممکن بسیار مورد اهمیت است.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو