گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/24 - 10:21
كد :8069

استراتژی بازاریابی

در استراتژی بازاریابی ، اهداف یک برند و آن چیزی که تمایل به آن دارند شناخته می شود و با توجه به جامعه ی هدف بهترین راه برای دستیابی به آنها ایجاد می گردد.

استراتژی بازاریابی براساس شناخت کامل از یک برند ، کسب و کارآنها و صنعت و مشتریان بدست می آید و می تواند کسب و کار فرد را نسبت به بقیه رقبا متمایز کند. در استراتژی بازاریابی به بیان هدف از آنچه که می خواهیم به آن برسیم و شناخت کافی از بازار هدف ، مشتریان و وضعیت داخلی برند نیازداریم تا براساس آن نوع استراتژی را طراحی و پیاده سازی کنیم.
در بازاریابی هدف با کسب علم کافی راهی را برای بدست آوردن مشتری کشف می نماییم که این راه ها بسته به نوع استراتژی انتخابی می تواند متفاوت باشد.


در اینجا به معرفی تعدادی از انواع استراتژی بازاریابی می پردازیم:
1)    استراتژی بازاریابی فراخوانی به اقدام یا call to action : تبدیل ترافیک وب سایت به فروش واقعی با استفاده از متن ، گرافیک و دیگر عناصر طراحی وب سایت.در این مرحله تلاش می شود بازدید کننده به مشتری تبدیل گردد.


2)    استراتژی بازاریابی آنلاین : در این نوع از استراتژی ، برای جلب نظر بازدید کننده ، از بنرهای گرافیکی و تبلیغاتی استفاده می گردد.


3)    استراتژی بازاریابی مستقیم : برای پیاده سازی این نوع از استراتژی ، از ایمیل ، کاتالوگ ، بروشور ، کارت ویزیت و پست و .... استفاده می گردد که امکان ارتباط مستقیم را ایجاد می کند.


4)    استراتژی رسانه های اجتماعی : استفاده از شبکه های اجتماعی امروزه جز لاینفک بازاریابی به شمار می آید.استفاده از ابزارهایی مثل بنر تبلیغاتی ، بک لینک ها ، کاتالوگ های الکترونیکی و .... در این نوع از استراتژی مرسوم است.
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو