گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/05 - 12:20
كد :7990

اشتباهات طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنرهای تبلیغاتی باید در چارچوب استاندارد های طراحی صورت گیرد تا بتواند به شکل موثر بر بیننده تاثیر بگذارد. آشنایی با دلایلی که موجب شکست بنرهای تبیلغاتی شده است کمک می کند در این راستا موفق تر گام برداریم و اشتباهات دیگران را تکرار نکنیم.

در طراحی بنرهای تبلیغاتی نکاتی مدنظر است که اگر به آنها توجهی نشود ممکن است باعث شکست در تبلیغات شود.این مساله برای افرادی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند بیش از دیگر افراد ناراحت کننده خواهد بود.چرا که آنها بودجه ی محدودتری دارند و ممکن است امید خود را برای ادامه فعالیت از دست بدهند. از این رو توجه به اشتباهاتی که در بین بنرهای طراحی شده به شکلی نامناسب دیده می شود می تواند از بروز این حوادث جلوگیری نماید.


1-    استفاده از متن های طولانی : لازم نیست برای بیان معرفی شرکت ، محصول ، خدمات و ... متن های طولانی ای را بنویسیم. هدف شما در بنر تبلیغاتی فقط یک آشنایی کلی و امکان فرصت برای شناخت بیشتر زمینه ی کاری و محصولات می باشد. پس سعی کنید در نگارش متن ها اصول مختصر ومفید بودن مطالب را رعایت نمایید.
2-    متن های گنگ و نامفهوم : توجه کنید مخاطب شما در بنر چه کسانی هستند.سعی کنید به زبانی بنویسید که برای اکثر افراد قابل فهم باشد و هیچ قسمتی از صحبت هایتان ، گنگ و نامفهوم نباشد.
3-    لوگوی ناخوانا : لوگو باید به شکلی زیبا ، خوانا و مرتبط با موضوع طراحی شود. برای اطلاع بیشتر مقاله اصول طراحی لوگوی حرفه ای را مطالعه نمایید.بهتر است از یک تیم حرفه ای برای طراحی لوگو بهره گیرید.
4-    استفاده از عکس های بی کیفیت و بی ارتباط با موضوع می تواند از جذابیت بنر به شکل قابل توجهی بکاهد. سعی کنید از عکس هاس مناسب استفاده کنید.
5-   دکمه فراخوان می تواند بیننده را مشتاق به کلیک روی دکمه می کند  و اگر همراه با یک متن جذاب باشد تاثیرگذار است.
در نهایت اینکه بنرهای تبلیغاتی در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر ارزان قیمت تر می باشند. پس این فرصت را برای شما به وجود می آورند که از افراد متخصص تری در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی و طراحی لوگو استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو