گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/03/30 - 08:49
كد :7967

اشتباهاتی که در تبلیغات اینترنتی هرگز نباید مرتکب شد

افراد بسیاری هزینه ی گزافی را صرف تبلیغات می کنند اما به نتیجه نمی رسند.یکی از دلایل این شکست می تواند بی توجهی به کیفیت تبلیغات باشد.همچنین محدود کردن خود به یک روش تبلیغاتی ، به روز نکردن تبلیغات و... می تواند تاثیرگذار باشد.

درست است که اختصاص میزان بودجه ی مشخصی برای تبلیغات بسیار موثر است اما این همه ی مطلب نیست اگر ما ندانیم چه روش هایی امروزه بهتر است، کجا این تبلیغات را انجام دهیم و چگونه بر روند آن نظارت کنیم بی فایده خواهد بود.

برای تبلیغ سایت خود محل مناسبی را در نظر بگیرید. تبلیغ در سایت های نامعتبر نمی تواند تغییری در وضعیت فعلی شما رخ دهد.

از روش های تکراری و قدیمی برای تبلیغ استفاده نکنید. سعی کنید محیطهایی که امروزه بیشتر مورد استقبال عموم قرار می گیرد را شناسایی کنید و ببینید چه روش هایی را در آنجا می توانید پیاده سازی نمایید.

در تبلیغات خود نهایت خلاقیت و حسن سلیقه را به خرج دهید و از تکرار روش هایی که رقبایتان انتخاب نموده اند خودداری کنید.

استفاده از بنرهایی که کم اثر هستند نمی تواند به شما کم کند لازم است با اصول طراحی بنر آشنایی پیدا کنید و به سراغ یک تیم حرفه ای طراحی بنر بروید. بنرها مزایای زیادی دارند که اگر درست طراحی نشوند متضرر خواهید شد.

از ارسال ایمیل های ناخواسته یا spam خودداری کنید.چرا که با این شیوه بیش از اینکه مشتری جذب کنید ، مزاحم شناخته می شوید.

خود را محدود به یکی از شیوه های تبلیغاتی نکنید و بودجه ی خود را بین روش های مختلف افراز کنید. برای این منظور انواع روش های تبلیغاتی را مطالعه کنید.

سعی کنید با ارسال پیام هایی به مشتریانی که قبلا داشتید از اینکه فراموشتان کنند جلوگیری کنید. تمرکز بر روی مشتریان جدید نباید باعث از دست دادن مشتریان سابق شود.

استفاده از کلمات کلیدی حوزه کاری تان در تبلیغات حتما باید رعایت شود تا در گوگل بهتر شناخته شوید.

اگر در ارتباط با مشتری ، توضیحات مبهمی در رابطه با محصول بدهید طبیعتا او را از دست خواهید داد. سعی کنید بیانی روان ، روشن ،صمیمی و محترمانه داشته باشید.

لازم است بر روند تبلیغات خود نظارت داشته باشید و با روش های گوناگون کیفیت آنها را ارزیابی کنید.

درست است طرح لوگویی که برای خود انتخاب کرده اید نباید تغییر کند اما مراقب باشید از شیوه های جدید تبلیغات بی بهره نمانید و به روز باشید.

اگر از پاسخ گویی به مشتریان خود شانه خالی کنید و درست پاسخ ندهید به زودی آنها را از دست خواهید داد.

متنی که برای تبلیغات خود انتخاب می کنید اگر در حوزه ی تخصصی ای هست و مخاطبان شما افرادی حاذق در آن زمینه هستند با احتیاط وارد شوید. حرف های بی پایه و اساس برای اعتبار شما اصلا مناسب نخواهد بود.

روش هایی مثل اعطای هدیه می تواند در جذب مخاطب تاثیر گذار باشد.

و آخرین نکته هم اینکه لزوما همه ی افرادی که در سایت شما وارد می شوند خریدار نیستند بلکه فقط بازدید کننده اند. در این زمینه مقاله تبدیل بازدید کننده به مشتری را مطالعه نمایید.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو