گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/03 - 16:02
كد :7982

اصول طراحی ست اداری

ست های اداری به عنوان مجموعه ای از اقلامی که می توانند تاثیر تبلیغاتی هم داشته باشند باید با در نظر گرفتن استانداردهای تعبیه شده برای جذب مخاطب طراحی شوند و معرف حرفه ای بودن یک برند باشند.

ست اداری ، مجموعه از کارت ویزیت ، پاکت ، سربرگ ، کاغذ یادداشت ، پاکت نامه و پاکت سی دی است . ترکیب رنگی که در آنها به کار می رود و همچنین هماهنگی در طرح های آن از لحاظ زیبایی بسیار تاثیرگذار خواهند بود.
درج لوگو در طراحی ست اداری بسیار مهم می باشد. لازم است که برای طراحی لوگو از روش های اصول طراحی لوگو بهره بگیریم و بر روی موارد یاد شده درج نماییم.


طراحی ست اداری ، باید به صورت ساده و زیبا انجام گیرد و خلاقیت در آنها به چشم بخورد. همچنین باید به گونه ای انجام گیرد که انعطاف پذیر باشد و اگر مجبور به تغییر قسمتی شدیم بقیه قسمت ها تغییر نکنند.
درج اطلاعاتی نظیر شماره تلفن ، آدرس ، ایمیل، تلگرام و ... بر روی کارت ویزیت و پاکت باید انجام گیرد.
طراحی کارت ویزیت با توجه به اصولی که قبلا آنها را ذکر نموده ایم از جمله ابعاد مناسب ، جنس با کیفیت ، ترکیب رنگی زیبا و .... باید انجام گیرد تا در نهایت یک مجموعه منظم و هماهنگ داشته باشیم و پیام حرفه ای بودن را به مخاطبین خود انتقال دهیم.
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو