گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/19 - 11:31
كد :8051

افزایش نرخ تبدیل کمپین بنری

نرخ تبدیل به معنای هدفگذاری در سایت برای انجام کاری که می خواهیم کاربر انجام دهد می باشد.یکی از زمینه هایی که نیازمند افزایش نرخ تبدیل در انها می باشیم بنرهای تبلیغاتی می باشد.

نرخ تبدیل یا   conversion rate به معنای این است که کاربر دقیقا همان کاری را انجام دهد که برای آن هدف گذاری کرده ایم. یکی از فاکتورهای اساسی برای اندازه گیری موفقیت یک کمپین تبلیغاتی همین است. هدف گذاری در هر سایت می تواند متفاوت باشد.گاهی این هدف ، خرید ، گاهی ایمیل و گاهی ارسال نظر می باشد.


نرخ تبدیل در حقیقت به معنای آن است که چه تعداد کاربر دقیقا همان کاری را انجام می دهند که از آنها خواسته اید.
 CRO یا بهینه سازی نرخ تبدیل،به معنای کشف مسائلی است که منجر شده کاربر کاری که انتظارش را داشته ایم انجام ندهد. در بهینه سازی نرخ تبدیل به حل مسائلی که کاربر با انها روبه روست پرداخته می شود.
بهینه سازی نرخ تبدیل کمک می کند تا بدون تغییر در کد و یا صرف هزینه ای به جذب کاربران بیشتری بپردازیم. از جمله روش های بهینه سازی تست A/B می باشد.


در افزایش نرخ تبدیل کمپین های بنری توجه به این مسائل بسیار حائز اهمیت می باشد :
1)    هدف گیری درست مخاطبین و دسترسی به جامعه ای که تبلیغات بنر مناسب نیازهای آنهاست
2)    استفاده از هدف گیری مجدد : هدف گیری مجدد به معنای شخسی سازی تبلیغات می باشد و این فرصت را به وجود می آورد که اگر انجام عملیات مورد نظر به هردلیلی ناتمام باقی مانده است فرصت تکمیل آن فراهم آید. در این نوع از بهینه سازی ، تمرکز بر روی بازدید کنندگان قبل سایت است.
3)    طرح پیشنهاد ویژه در بنر تبلیغاتی
4)    درگیر کردن احساسات مخاطب در طراحی بنر
5)    متن بنر و دکمه ی فراخوان
 

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو