گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/19 - 12:06
كد :8052

اهمیت ست اداری برای کسب و کار

ست های اداری در ایجاد هوبت بصری و انتقال مفاهیم شرکت به مخاطب تاثیرگذار هستند. ست های اداری ، با استفاده از طرحی واحد در طراحی خود زیبایی بصری خاصی به خوداختصاص می دهند که در معتبرسازی برند قطعا اثرگذار خواهد بود.

ست های اداری به عنوان مجموعه از کارت ویزیت ، پاکت ، سر برگ ، پاکت سی دی و ... در شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ست های اداری در ایجاد هویت بصری با استفاده از طراحی گرافیکی نقش به سزایی دارند. اجزای ست اداری ، با استفاده از یک طرح زیبا و واحد که بر روی همه ی آنها درج گشته است و متناسب با هدف سازمان طراحی شده ، ایجاد می گردند.

 

اهمیت ست های اداری از آنجاست که این مجموعه به عنوان ابزار تبلیغاتی مناسب می تواند استفاده شود. مهمترین جز این ست ، که در مسیر تبلیغاتی استفاده می گردد کارت ویزیت میباشد.

همچنین ست های اداری ، به انتقال پیام ارائه محصولات و خدمات به شکلی منظم و با بهترین کیفیت ممکن به مشتری کمک می کنند و در ایجاد قابلیت اعتمادسازی برای مخاطب تاثیرگذار هستند.

درج لوگو در ست های اداری ، به ایجاد هویت بصری کمک می کند و اگر به درستی طراحی گردد معرف خوبی از برند و خدمات ارائه شده در آن می باشد.همچنین لوگو موجب به رسمیت شناخته شدن لوگو می گردد.

ست های اداری ، موجب اعتبارسازی تجاری می شوند و یک راه حل مناسب برای برند سازی می باشند.

این مجموعه موجب ماندگاری برند در ذهن مخاطب و تاثیرگذاری بر وی می گردد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو