گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/03/30 - 14:17
كد :7973

اهمیت لوگوی مناسب در برندسازی

درج یک لوگوی مناسب که با خلاقیت و زیبایی طراحی شده است می تواند نمای زیبایی به محصولات شما بدهد.حرفه ای ها با رعایت نکاتی از این قبیل طعم شیرین شناخته شدن و محبویت را چشیده اند. رعایت اصول طراحی لوگو یکی از گام هایی است که در جهت برندسازی باید برداشته شود.

یکی از الزامات در کسب و کار و تجارت ، داشتن یک لوگوی مناسب می باشد. استفاده از لوگو ، منحصر به شرکت ها و برندها نیست بلکه افراد می توانند در هر زمینه ای که فعالیت می کنند یک لوگوی انحصاری برای خود اخذ کنند تا به وسیله ی آن بر اعتبار خود بی افزایند. راه های گوناگونی برای طراحی لوگو وجود دارد. ممکن است کسانی که تازه وارد فضای رقابتی دنیای تجارت می شوند فکر کنند لازم نیست هزینه ی زیادی را برای طراحی لوگو متحمل شوند و سعی کنند از لوگوی رایگان و آنلاین که در اینترنت وجود دارد بهره جویند اما باید به آنها گفت لوگو در تجارت مانند اثر انگشت می ماند و وقتی شما در زمان خیلی اندکی یک لوگوی آماده از اینترنت یافتید دیگران هم همینکار را انجام می دهند ، در نتیجه شما منحصر به فرد نخواهید بود.

لوگو انواع مختلفی دارد.اکثر برندهای شناخته شده دنیا ، از لوگوهایی استفاده می کنند که یک مفهوم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در خود دارند اما لوگوهایی هم وجود دارند که مفهوم خاصی در آنها نیست.

اهمیت طراحی لوگو از آنجاست که کاربرد آن در بسیاری از مکان ها دیده می شود و لازم است شما روی کارت ویزیت، بنر ، کاتالوگ و ست اداری و.... لوگوی خود را درج نمایید پس بهتر است حرفه ای طراحی شده باشد.

لوگوهایی که تا مدت ها ذهن بیننده را درگیر مفهوم خود کنند و زیبایی آن مفهوم به دل آنها بنشیند امکان موفقیت بیشتری را نسبت به سایرین خواهند داشت.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو