گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/03 - 12:03
كد :7981

بنر تبلیغاتی موبایل

بنرهای تبیلغات موبایل ، به عنوان یکی از انواع بنرهای تبلیغاتی ، نیازمند رعایت استانداردهایی است تا به شکلی اصولی طراحی گردد. این نوع از بنرها ، از دو نوع وب موبایل و تبلیغات اپلیکیشن تشکیل می شود.

بنرهای تبلیغاتی از روشهای تبلیغات اینترنتی محسوب می شوند که امروزه با افزایش دامنه ی استفاده از اینترنت گسترش یافته است.
بنرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. بنر سایت ، بنر تلگرامی ، بنر اینستاگرامی ، بنر موبایل و... از جمله ی این موارد می باشند.
در اینجا قصد داریم به معرفی بنرهای موبایلی و انواع آنها بپردازیم و نکاتی که کمک می کند تا بهتر دیده شود را ذکر نماییم.

بنرهای موبایل

بنرهای موبایلی ، به عنوان ابزار تبلیغات آنلاین به شمار می آید. این نوع بنرها با پیشرفت تکنولوژی سیستم عامل تلفن های همراه به وجود آمدند. همچنین پیشرفت بازی های آنلاین ، موجب شد تا استقبال از انها افزایش یابد و در نتیجه فضا برای تبلیغات اینترنتی فراهم گشت.


این بنر ها به دو دسته تقسیم می شوند :

1- وب موبایل 

2- تبلیغات در اپلیکشن
این نوع از تبلیغات به دلیل آنکه هزینه ی کمتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی به خود اختصاص می دهد اگر به شکلی استاندارد انجام گردد می تواند بسیار مناسب باشد.


از جمله مواردی که در طراحی باید به آن توجه نمود این نکات می باشد :
1-    سادگی : رعایت سادگی مساله ایست که باید در طراحی ، انتخاب رنگ ، متن بنر و... رعایت شود. سادگی کمک می کند تا بنر تاریخ مصرف نداشته باشد  جذاب باقی بماند.
2-    نوشته ی کوتاه : استفاده از متنی طولانی تاثیر منفی در جذب مخاطب دارد.سعی کنید با بیانی مختصر و مفید منظورتان را انتقال دهید.
3-    دکمه ی فراخوان : call to action ، دکمه ایست که حاوی متنی برای جذب مخاطب به کلیک کردن و وارد شدن به صفحه فرود می باشد. انتخاب پیامی که مخاطب را به بازدید از سایت دعوت می کند بسیار مناسب است.

 

 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو