گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/14 - 11:57
كد :8033

تاثیر جایگاه بنر در تبلیغات پر کلیک

بنرهای تبلیغاتی از جمله روش های تبلیغاتی موفق است که اگر در محلی مناسب قرار بگیرد و از اصول طراحی تبعیت کند تاثیرات شگرفی بر روند تبلیغات خواهد گذاشت.

بنرهای تبلیغاتی از روش های جالب برای ایجاد احساس تمایل در مخاطب می باشد. در این روش موفقیت بنر تبلیغاتی به عوامل بسیاری نظیر  طراحی بنر ، متن بنر تبلیغاتی ، جذابیت های بصری بنر ، دکمه ی فراخوان و .. بستگی دارد.

یکی از مهمترین مواردی که میتواند منجر به ایجاد یک بنر تبلیغاتی موثر شود مکانی است که برای درج بنر تبلیغاتی استفاده می کنیم.

انتخاب محل مناسب درج بنر بستگی زیادی به شناخت مخاطبین دارد. نصب بنر در جایی که مخاطبین به آن نیازی ندارند از اشتباهات طراحی بنر محسوب می شود.

بنرهای تبلیغات اینترنتی نیز باید در سایت های مرتبط با اهداف تجاری بنر قرار بگیرند. همچنین اگر بنر تبلیغاتی در سایت های کم بازدید قرار بگیرد انتظار خروجی مطلوبی را نمی توان داشت.

نصب بنرهای تبلیغاتی در سایت های پرکلیک و یا برنامه های پربازدید ، امکان در دسترس بودن تبلیغات برای قشر وسیعی از افراد و نامحدود بودن آنها را فراهم می آورد.

همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی که امروزه با استقبال فراوانی روبه رو است می تواند در ایجاد یک بنر تبلیغاتی پر کلیک موثر باشد.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو