گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/16 - 15:08
كد :8041

تاثیر قدرت تصاویر در طراحی بروشور

یکی از اجزای بروشور که در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار است تصاویر می باشد.انتخاب تصویر مناسب ، با کیفیت و مرتبط با محصول باعث می شود بیننده از مطالعه ی بروشور خسته نشود و بتواند در مدت زمان کمی پیام بروشور را دریافت نماید.

بخش اعظمی از اطلاعاتی که مغز دریافت می کند از طریق بینایی منتقل می شود. تصاویر به انتقال سریع مفاهیم ، حس ، محتوا ،کیفیت و جذابیت محصول کمک می کنند.

در طراحی بروشورهای تبلیغاتی ، در حدود 70 الی 80 درصد از بروشور به تصاویر اختصاص داده می شود .این تصاویر به ایجاد ارتباط مناسب بین محصول و بیننده کمک می کند.

 

در طراحی بروشورهای تبلیغاتی ، استفاده از عکس های تکراری و بی ربط موجود در اینترنت می تواند مخرب باشد. حتی اگر از با کیفیت ترین عکس های حوزه ی کاری تان استفاده کنید بازهم در هنگام چاپ بروشور با مشکل مواجه می شوید و عکس ها بی کیفیت چاپ می شوند.

استفاده از عکاسی صنعتی در طراحی بروشور ، با رعایت نکات نورپردازی ، عکس 360 درجه از محصول و ابعاد آن ، انتقال مفاهیم مورد نظر از طریق عکس و ... همراه است. همچنین عکاسی تبلیغاتی علاوه بر نکات ذکر شده ، بر زیبایی شناسی محصول و تخیل گرایی در آن تمرکز دارد.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو