گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/09 - 13:00
كد :8006

تبلیغات در رسانه های اجتماعی

پیشرفت اینترنت و فضای مجازی باعث شد تا تبلیغات در این عرصه اصلی جدایی ناپذیر شناخته شود و افردد ازظرفیت این فضا برای معرف هرچه بهتر محصولات خود بهره جویند.

با گسترش استفاده از اینترنت در بین عموم ، تبلیغات هم از حالت سنتی خود فاصله گرفت و پا به این عرصه نهاد. تبلیغات در این رسانه ها ، امکان ارتباط بدون واسطه با کاربر را فراهم می آورد و این شرایط را ایجاد می کند که شما به شکل مستقیم از نیازهای مخاطبین تان اطلاع پیدا کنید ، نواقص را متوجه شوید و برای رفع آنها تلاش کنید.

با توجه به استقبالی که از این فضا در بین کاربران اتفاق افتاده است ، تعداد بازدیدکنندگان در مقایسه با روش های سنتی بیشتر می باشد.

 

اصول تبلیغات اینترنتی

رعایت اصولی که دراین زمینه بنا شده است کمک می کند تا بتوانیم نتیجه ی بهتری از تبلیغات خود بگیریم. لذا این نکات را در قالب موردی آورده ایم.

انتشار محتوای با کیفیت : لازم است برای وقت مخاطب ارزش قائل شویم و با استفاده از مطالب مفید و غیر تکراری باعث افزایش رضایت او و در نتیجه با افزایش تمایل وی برای کسب اطلاع بیشتر از قسمت های دیگر مواجه شویم.

تاکید بر نکات مثبت : با پر رنگ کردن آنچه شما را نزد مخاطب ویژه نشان می دهد و سبب تمایزتان از دیگر رقبا می شود می توانید به وفقیت تبلیغاتتان در اینترنت و رسانه های اجتماعی نزدیک تر شوید.

دسترسی آسان : برای دستیابی مشتری به هدفی که می خواهید به ان برسد از آسان ترین روش بهره ببرید. استفاده از بنرهای تبلیغاتی مناسب ، لینک های مستقیم و... می تواند موثر باشد. همچنین روند ثبت نام و عضویت در سایت را سریع و راحت قرار دهید.

پیگیری نتایج بازدید از سایت : بررسی روند پیشرفت و یا پسرفت تبلیغات و پیدا کردن علل وقوع آن ، می تواند به شما برای افزایش بهره وری کمک کند. تکیه بر روش هایی که نتیجه ای برای شما نداشه اند اشتباه است .پس با پیگیری این مساله به موفقیت نزدیکتر شوید.

عدم کپی برداری : سعی کنید در مطالبی که برای بازدید سایت یا تبلیغاتتان استفاده می کنید کپی برداری نکنید و خلاقیت به خرج دهید. این مطلب کمک می کند تا بتوانید مطالب جذاب و منحصر به فردی به مخاطبتان ارائه دهید و او را برای دریافت خدمات شما مشتاق تر می کند.

 

روش های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات بنری: این روش از جذایت خاصی برای مخاطب برخوردار است . با توجه به ظرفیت هایی که در طراحی بنر وجود دارد می تواند به رغبت آن برای کلیک بر روی لینک و ادامه ی روند بی افزاید.

تبلیغات بنری انواع مختلفی دارد.بنرهای ایستا ، بنرهای مترح و .... که هرکدام می توانند در فرمت خاصی طراحی شوند و مزایا و معایب خود را داشته باشند.

تبادل لینک : در این روش با درج لینک تبلیغاتی در باکس در سایت یا صفحه اجتماعی امکان بازدید کاربر از صفحه را به وجود می آوریم. این روش ، از جمله روش های کم خرج در تبلیغات اینترنتی می باشد.

شبکه های اجتماعی : یکی از پربازدیدترین روشهای تبلیغاتی می باشد.در این روش شما می توانید در تلگرام ، اینستاگرام و ... به تبلیغات خود بپردازید.

وبلاگ : قبل از شبکه های اجتماعی ، این روش مورد استقبال عموم واقع می شد. وبلاگ ها فضای مناسب برای درج تبلیغات را در اختیار شما قرار می دهد.

ایمیل مارکتینگ : شما می توانید با داشتن اطلاعات مخاطب از طریق ایمیل او ، آخرین تغییرات در محصولات و خدمات خود را به اطلاع وی برسانید و با کاربرانتان در ارتباط باشید.

تبیلغ در وب سایت معتبر : با درج لینک مربوطه در سایت هایی که بازدید بالایی دارند شانس بیشتر دیده شدن را برای خود ایجاد کنید.

تبلیغ در اپلیکشن : یکی دیگر از روشهای جدید تبلیغات ، تبلیغ در نرم ازفراها و اپیلیکشن ها و بازی ها می باشد که این شانس بیشتر دیده شدن را بریا شما به وجود می آورد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو