گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/04/17 - 15:55
كد :8048

داستان لوگوها

لوگو به عنوان یک نماد تجاری و معرف هر شرکت باید به گونه ای طراحی گردد که نشانگر هدف شرکت ، آرمانها و ... باشد.

لوگو به عنوان هویت و امضای یک برند نقش بسیار مهمی در شناخته شدن آن ایفا میکند. طراحی لوگو باید به همراه یک مفهوم و معنا انجام گیرد که به ماهیت شرکت ، صاحب برند و .... مرتبط باشد.

در طراحی لوگوهای معروف دنیا ، داستان هایی نهفته است که دانستن انها حتما جذاب می باشد.

ویکی پدیا

در طراحی لوگوی ویکی پدیا یک کره دیده می شود که سطح آن با تکیه های پازل پوشانده شده است. هر تکه از این پازل با یک حرف پر شده است که نشان دهنده ی انواع پروژه ها و مقالاتی است که در آن موجود می باشد. قسمت هایی که خالی از پازل است نشان دهنده ی وسعت علم و نامحدود بودن آن می باشد.

فراری

لوگوی فراری یک اسب است که نخستین بار بر روی یک هواپیمای جنگنده که توسط خلبان فرانچسکو باراکا مدیریت میشد نصب شد.بعدها به احترام این خلبان شجاع ، لوگوی اسب برای طراحی لوگوی فراری انتخاب گشت.

وایو

لوگوی این برند نشان دهنده ی تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال است. در این لوگو ، حروف v,a نشان دهنده ی سیگنال آنالوگ و حروف I,oنشان از سیگنال دیجتال می باشند.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو