گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/23 - 14:07
كد :8064

رنگ بندی بنرهای تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی به عنوان ابزارها تبلیغاتیموثر لازم است به گونه ای طراحی گردند که تاثیر به سزایی در جذب مخاطب به سمت پیام و هدف خود داشته باشند.

رنگ ها در طراحی بنرهای تبلیغاتی بسیار موثر می باشند چراکه نقش به سزایی در بهتر دیده شدن آنها دارند.استفاده از رنگ هایی که کمک کند عناصر بنر تبلیغاتی بهتر دیده شود به این معنا نیست که از رنگ های جیغ استفاده کنیم. بلکه رنگ هایی مثل مشکی ، خاکستری ، آبی و ... می توانند از این دست باشند.

 

رنگ های قرمز و آبی از رنگ های متضاد هستند.استفاده از این رنگ ها در بنر تبلیغاتی و در کنار هم نتیجه ای جز شکست بنر را نخواهد داشت.بنابراین ، شناخت روانشناسی رنگ ، هارمونی رنگ ها و قواعد زیبایی شناسی و این مسائل در طراحی بنر تبلیغاتی حائز اهمیت است.

 

از مهمترین اجزای بنر تبلیغاتی ، دکمه فراخوان می باشد.هماهنگی بین رنگ زمینه بنر تبلیغاتی و دکمه ی فراخوان باید به گونه ای باشد که به بهتر دیده شدن دکمه کمک کند.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو