گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/09 - 11:32
كد :8005

ساخت لندینگ پیج کاربردی

لنیدنگ پیج به عنوان اولین صفحه ای که فرد پس از کلیک بر روی بنر تبلیغاتی و یا لینک مورد نظر وارد آن می شود تعریف می گردد. این صفحه دارای اجزای گوناگونی است که با دقت در طراحی آنها می توان موفقیت بنر را تضمین نمود.

صفحه ی ورود یا لندینگ پیج ، اولین صفحه ایست که فرد بعد از کلیک کردن بر روی لینک وارد آن می شود. هدف از ایجاد این صفحه این است که یک پیشنهاد عالی در زمینه ی خاصی برای مخاطب ارائه دهد و او را به سمت انجام روالی از کارها از جمله ثبت نام ، خدمات نرم افزاری و دانلود هدایت کند. از این صفحه در طراحی بنرهای تبلیغاتی که یکی از ابزارهای تبلیغات اینترنتی به شمار می آید استفاده می شود.


اجزای لندینگ پیج

 

•    عنوان اصلی
این عنوان با هدف ترغیب مشتری به کلیک کردن و متقاعد کردن وی انجام می گیرد. دقت در انتخاب این عنوان کمک می کند مشتری مطمئن شود که مسیر درستی را برای رسیدن به هدف خود پیموده است.


•    عنوان فرعی
این عنوان ، برای توضیحات بیشتر استفاده می شود و لزومی در استفاده از آن نیست. اگر عنوان اصلی طولانی باشد و ممکن باشد که کاربر حوصله ی مطالعه ی آنرا نداشته باشد بهتر است از یک عنوان فرعی هم استفاده شود تا بازدید کننده از دست نرود.


•    پیشنهاد عالی
در این قسمت باید سعی شود تا این مفهوم را به مشتری منتقل کرد که چه چیزی ما را از دیگر رقبا متمایز می کند و مزایای انتخاب چیست. دقت کنید هرچه متنی که می نویسید کوتاه تر باشد مناسب تر است.


•    دکمه فراخوان
استفاده از دکمه فراخوان که با کلیک بر روی آن وارد صفحه می شوند باید با توجه به این نکات طراحی گردد:
      رنگ جذاب دکمه
    استفاده از متن مناسب
    وضوح پیام
    جذب توجه بیننده به خود


باید در طراحی عناصر فوق توجه شود که توضیحات مختصر و مفید باشد و امکان دریافت اطلاعات از بازدید کننده برای آینده وجود داشته باشد.
 

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو