گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/05/15 - 09:42
كد :8084

سبک های بنر تبلیغانی ، انواع بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات و برندسازی می باشند که با توجه هب مزایایی که دارند بسیار به صرفه می باشند و موجب شناخته شدن برند در مقایسه با سایر رقبا می گردند.بنرهای تبلیغاتی در انواع و سبک های مختلفی طراحی می گردند که هر یک مزایا و معایب خود را دارد.

بنر تبلیغاتی یک ابزار تبلیغاتی حاوی پیام و لوگو و اطلاعات تماس و ... می باشد که به تبلیغ گسترده می پردازد.چراکه در تبلیغات بنری امکان ارتباط با مخاطبین بیشتری فراهم می آید و این نوع از تبلیغات دوام بیشتری دارند.

امکان درج بنرهای تبلیغاتی هم در محیط واقعی و هم در محیط مجازی وجود دارد و از بنرها در اینستاگرام ، تلگرام ، سایت و ... نیز استفاده می گردد.

انواع بنر تبلیغاتی

طراحی بنرهای تبلیغاتی ، در دو نوع بنر فلش و بنرگیف طراحی می گردد که پیش تر در مورد  تفاوت بنر فلش و گیف توضیح داده شد.

سبک های بنر تبلیغاتی

بنر فلت : این سبک بنر نوین می باشد و ایده شکل گیری آن از رابط کاربری مترو موجود در ویندوز 8 آمده است. سبک بنر فلت سبب ایجاد یک بنر تبلیغاتی ساده ، زیبا و شکیل می گردد.

بنر رئالیسم : این سبک برای کسانی که به دنبال یک بنر سه بعدی می باشند مناسب است.سبک بنر رئالیسم ، شیک وزیبا می باشد و افکت های بی نظیری دارد.

بنر معمولی : اکثر افرادی که به دنبال یک بنر تبلیغاتی فروشگاهی می باشند از سبک معمولی بنر استفاده می کنند.این نوع سبک به دلیل آنکه کاربر پسند است بازدهی بالایی دارد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو