گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/05 - 15:19
كد :7993

طراحی بنر گیف

بنرهای تبلیغاتی در دو نوع ثابت و متحرک طراحی می شوند.این نوع بنرها با توجه به فرمت های مختلفی که می گیرند دارای ویژگی های متفاوتی خواهند بود. بنرهای تبلیغاتی از روش های مورد پسند کاربر برای تبلیغات اینترنتی می باشندکه حرفه ای بودن آنها ملزم به پایبند بودن به اصول طراحی بنر می باشد.

بنرهای تبلیغاتی ،از اولین ابزارهای اینترنتی بودند که برای تبلیغات سایت ها به وجود آمدند. با گذشت زمان بر تعداد روش های تبلیغات اینترنتی افزوده شد اما همچنان بنرهای تبلیغاتی از مهمترین آنها به حساب  می آیند.
بنرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که  هر یک ویژگی های مربوط به خود را دارد اما ما در اینجا قصد داریم به معرفی بنرهای گیف بپردازیم.


بنر تبلیغاتی گیف ، از جمله بنرهای متحرک می باشد. در این نوع بنرها از تصاویر به شکل متحرک استفاده می شود. بنر متحرک در مقایسه با بنر ثابت از جذابیت بیشتری برای مخاطب برخوردار است.
بنر متحرک با فرمت گیف ، حجم بیشتری نسبت به فرمت فلش به خود اختصاص می دهد . کار با  این نوع بنر ها برای طراح بنر  علاوه بر آنکه راحتتر می باشد ، خلاقانه و جذاب نیز هست.
همچنین امکان استفاده از فریم های مختلف در این نوع بنرها در نظر گرفته شده است  و طراح می تواند با استفاده از آنها خالق طرح های جذابی ازبنرهای گیف باشد.
از جمله مزایای این نوع بنر در مقایسه با سایر بنر ها این است که امکان اجرای آن در همه مرورگرها وجود دارد و از این بابت نگرانی نخواهید داشت .
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو