گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/03/30 - 11:51
كد :7972

طراحی بنرهای تبلیغاتی حرفه ای

استفاده از بنرهای تبیلغاتی در میان روش های دیگر برای رقابت های تجاری ، با صرف هزینه کمتری انجام می گیرد به شرط آنکه با پیروی و پایبندی به اصولی همراه باشد که کمک می کند هدف بنر برای مخاطب جذاب تر باشد و مورد بازدید بیشتری واقع گردد.

یکی از روش های تبلیغات اینترنتی استفاده از بنرهای تبلیغاتی است. طراحی بنرها به دلیل اینکه زمان و فضای محدودی برای انتقال مفهوم در اختیار دارند مهم می باشند.در اینجا عوامل موثر در طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای را آورده ایم.

متن بنر تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که احساس تعجیل و فوریت را به بیننده انتقال دهد. همچنین کوتاه ، جذاب ، روان و صمیمی باشد.

استفاده از متحرک سازی برند می تواند در جذابیت بنر تبلیغاتی موثر شود.

درج لوگو در بنر از ملزوماتی است که نباید فراموش گردد.

همچنین استفاده از خروجی های مناسب فایل که در همه دستگاه ها پشتیبانی شود مهم است.

استفاده از رنگ بندی مناسب و طراحی خلاقانه ، نیز می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. طراحی بنر باید به گونه ای باشد که از فضای بنر به شکل مناسبی استفاده شود.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو