گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/03/30 - 11:14
كد :7971

طراحی لوگوی آنلاین

یکی از روش هایی که به طراحی ساده و سریع لوگو منجر می گردد استفاده از لوگوهای آنلاین می باشد.این لوگوها به دلیل انکه در اختیار همه افراد قرار می گیرند مناسب برای حرفه ای ها نیستند و استفاده از آنها کوتاه مدت نتیجه می دهد.

برای طراحی لوگو روش های مختلفی وجود دارد که در اینجا قصد داریم به شما معرفی کنیم .لوگو می تواند با استفاده از ابزارهای تخصصی طراحی شود که بر روی طرحی که از قبل روی کاغذ پیاده شده پردازش می کند. کار با این نرم افزارها نیازمند تخصص و حرفه در زمینه طراحی لوگو می باشد.
همچنین می توان با استفاده از نرم افزارهای موجود در ویندوز اینکار را انجام داد که کار با آنها تخصص زیادی را نمیطلبد و ساده است و این برنامه ها رایگانند.
در نهایت ، می توان از طراحی آنلاین لوگو  در وب استفاده نمود که نیاز به نصب برنامه ندارد. این مدل از طراحی ، برای افرادی مناسب است که تازه کار هستند و بودجه ی زیادی نمی توانند اختصاص دهند. ولی در نهایت پیشنهاد ما این است از همان ابتدا به طراحی لوگوی حرفه ای بپردازید چرا که تغییر لوگو کار حرفه ای نخواهد بود.


مزایای طراحی لوگوی آنلاین : سهولت طراحی ، رایگان ، بدون نیاز به تخصص ، بدون نیاز به نصب برنامه
معایب طراحی لوگوی آنلاین : کیفیت پایین طراحی ، برای کسب و کارهای حرفه ای مناسب نیست ، به دلیل اینکه در دسترس همه هست منحصر به فرد نیست.
 

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو