گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/17 - 10:45
كد :8086

طراحی لوگوی خبری، لوگو خبری

لوگوی خبری یکی از حالت های مختلف لوگوست که نیازمند طراحی هنرمندانه و خلاقانه می باشد.چراکه این نوع از لوگو باید در برگیرنده تمامی مفاهیم مربوط به حوزه خبری باشد انها را پوشش دهد.

لوگو یا نشان تجاری یک مجموعه باید ارتباط موضوعی خوبی با حوزه کاری خود داشته باشد و قادر به انتقال مفهوم خاصی به بیننده باشد.برای این منظور ، طراح لوگو از ابزارهای مختلف و روش های گوناگونی استفاده می کند که در نهایت ، لوگوتایپ ، لوگوی تصویری و یا لوگوی ترکیبی شکل می گیرد.

لوگوی خبری

یکی از حرفه هایی که نیازمند یک لوگو حرفه ای و خلاقانه می باشد مربوط به حوزه خبر می باشد.کار خبری به دلیل آنکه مبحث گسترده ای می باشد و در بسیاری از زمینه ها اثری از آن دیده می شود باید دارای یک لوگوی مرتبط با موضوعات باشد و به صورت کلی موارد بسیاری نظیر اخبار ورزشی ، مذهبی ،هنری ،سیاسی ،اقتصادی ،جهانی و ... را شامل شود.به همین دلیل طراحی لوگوی خبری بسیار مهم و کاری دشوار است.

 

همچنین در طراحی لوگو خبری باید افرادی که در این حوزه شرکت می کنند نیز در نظر گرفته شود و مطابق با همه ی موارد ذکر شده به طراحی یک لوگوی خبری حرفه ای و منحصر به فرد پرداخته شود.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو