گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/04/07 - 11:40
كد :8002

طراحی لوگوی خلاقانه

بهره گیری از یک لوگوی خلاقانه نقش به سزایی در ماندگاری برند و شرکت در ذهن افراد دارد. لوگوی منحصر به فرد در دنیای رقابت های تجاری از عوامل موثر برای یافتن جایگاه مناسب به شمار می آید.

برای داشتن یک لوگوی خلاقانه نیازمند اطلاعات کافی راجع به برند و شرکت می باشید. لازم است با مجموعه خدمات و قسمت های آنها آشنا شوید تا بتوانید ایده ی برای طراحی لوگو به وجود آورید.

خلاقیت در طراحی لوگو از فاکتورهای اساسی می باشد چراکه می تواند طراحی لوگو را حرفه ای و یا غیر حرفه ای و آماتور کند.

مفهوم لوگو که با استفاده از اشکال ساده و منعطف به زیبایی می تواند بین لوگو و برند ارتباط برقرار کند از جمله مواردی است که لوگو را متمایز می نماید.

لازم نیست این ارتباط به شکل مستقیم اتفاق بیفتد گاهی یک ارتباط غیر مستقیم و کشف آن توسط کاربر احساس خوبی را در وی به وجود می آورد.

لوگو ها در سه نوع تصویری ، نوشتاری و ترکیبی طراحی و تولید می شوند. در هر سه نوع ذکر شده ، ضرورت پیاده سازی خلاقیت و زیبایی احساس می شود.

 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو