گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/18 - 09:30
كد :8087

طراحی لوگوی شرکتی، لوگو شرکتی

لوگوی شرکتی با توجه به حوزه های مختلفی که شرکت در آن فعالیت دارد انجام می گیرد. در طراحی لوگوی شرکتی باید اشارتی به هدف برند و محصولات آن بشود و در صورت نیاز به بازسازی لوگو پرداخته شود.

هر یک از شرکت هایی که به دنبال کسب اعتبار هستند برای طراحی لوگوی شرکتی اقدام می کنند. لوگو باید با توجه به محصولات و خدماتی که شرکت ارائه می دهد طراحی گردد و ضمن اینکه به مخاطب مفهومی را انتقال می دهد سعی کند مرتبط باشد.

بازسازی لوگوی شرکتی

یکی از مسائلی که بسیار مهم است نیاز به تغییر و بازسازی لوگو می باشد.گاهی به دلیل توسعه و گسترش شرکت، ادغام شرکت با شرکتی دیگر ، شهرت جهانی شرکت و یا منسوخ شدن طراحی لوگوی شرکتی نیازمند تغییر آن می شویم. این تغییرات ممکن است سبب نوسان در درآمد شرکت گردد اما این مساله موقتی است و همچنین باید توجه کرد که میزان تغییراتی که اعمال می کنیم به قدری نباشد که مخاطب همیشگی شرکت شوکه شده و برند را نشناسد.

طراحی لوگوی خلاقانه

در طراحی لوگو شرکتی می توان از تصاویر، عبارات و فونت های مختلف و یا ترکیب هر دو استفاده کرد و به طراحی یک لوگوی منحصر به فرد و خلاقانه بیانجامد. این طراحی به شکلی هنرمندانه باید توسط طراح لوگو انجام گیرد و آنرا ماندگار کند.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو