گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/16 - 16:32
كد :8085

طراحی لوگوی صنعتی،لوگو صنعتی

لوگوی صنعتی از ابزارهای مورد نیاز برای برندسازی در حوزه فعالیت های صنعتی می باشد.آنچه که در طراحی این لوگو اهمیت دارد ارتباط طرح لوگوی صنعتی با حوزه فعالیت های صنعتی مجموعه می باشد.

لوگوی صنعتی یکی از حالاتی است که برای طراحی لوگو می توان نام برد.در طراحی لوگو صنعتی سعی می شود از علائم ، تصاویر و نوشته هایی که یادآور یک محیط صنعتی است استفاده شود.

لوگوی صنعتی مانند سایر حالت لوگو میتواند در انواع مختلفی طراحی گردد.لوگو تایپ در لوگو صنعتی ، از نوشته هایی که بیانگر محیط صنعتی است و به توصیف آنها به صورت اختصاری و متنی می پردازد استفاده می شود.در این نوع از لوگو ، انتخاب نام مناسب برای برند دارای اهمیت چندین برابر است چراکه باید مخاطب را با ماهیت صنعتی برند آشنا کند.

نوع دیگر از طراحی لوگوی صنعتی ، لوگو تصویری است که در آن از یک تصویر مرتبط با محیط صنعتی و کارخانه استفاده می شود و آن چیزی که این لوگو را خلاقانه و منحصر به فرد می کند انتخاب تصویر متمایز و مرتبط و مفهومی می باشد.

همچنین لوگوی ترکیبی از هر دو نوع بالا برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای صنعتی استفاده می کند و سعی دارد با استفاده از ابزارهای مصور ، یک لوگوی صنعتی شفاف ایجاد کند.

رعایت اصول طراحی لوگو و پایبندی به نکات مطرح شده در آن ، کمک می کند تا یک لوگوصنعتی به ابزاری مناسب جهت اعتبار برند تبدیل گردد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو