گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/05/13 - 09:28
كد :8081

عکاسی 360 درجه،تور مجازی

عکاسی 360 درجه یا تور مجازی ، روشی نوین است که به کمک آن می توانیم محتوای بیشتری را به بیننده منتقل کنیم که این مزیت ، به افزایش مشتری و بهبود وضعیت تجاری در بین سایر رقبا منجر می گردد.

در عکاسی 360 درجه یا تور مجازی ، به ثبت تمامی واقعیات و جزئیات موجود در صحنه می پردازیم.این عکاسی به دو شیوه انجام می گیرد که می تواند زمانبر و پیچیده باشد.
در نوع اول از عکاسی 360 درجه ، با استفاده از دوربینی که دو یا سه لنز دارد ، همزمان می توانیم تمامی نقاط را پوشش دهیم .
اما نوع دوم از این سبک عکاسی ، با استفاده از چندین عکس مختلف از منظره یا محصول و سپس چسباندن آنها به یک دیگر ، تمامی جزئیات موجود را ثبت می کند.
تور مجازی یگ فناوری جدید می باشد که امکان بازدید مجازی از محیط واقعی را فراهم می آورد و خروجی آن همچون فیلم میباشد.


مزایای استفاده از عکاسی 360 درجه

1)    بررسی زوایای مختلف محیط یا محصول
2)    افزایش فروش محصول
3)    افزایش جایگاه برند در بین رقبا
4)    انتقال محتوای بیشتر به بیننده
5)    تعامل بیشتر بیننده با عکس
6)    افزایش قدرت تصمیم گیری مشتری
7)    افزایش ترافیک وب سایت
8)    کاهش مرجوعات از محصول


تعداد عکس های مورد نیاز در نوع دوم از عکاسی 360 درجه ، با توجه به فاصله کانونی تعیین می گردد.چراکه هرچه فاصله بیشتر باشد ،قسمت کمتری از محیط در تصویر گنجانده می شود و تعداد عکس بیشتری نیاز است.


نکات طلایی در عکاسی 360 درجه


•    استفاده از سه پایه : این مورد از ملزومات عکاسی میباشد و کمک می کند یک دوربین دو یا چند لنزه را بر روی آن قرار داده و تمامی سطح محیط را در عکس ثبت کنیم.


•    فاصله : در این نوع از عکاسی ، باید حداقل فاصله ای با اجسام داشته باشیم.اگر یک جسم ، بیش از حد نزدیک باشد مانع از پوشش دیگر اجسام در محیط می گردد.


•    ثبت جزئیات : در عکاسی 360 درجه انتظار این است که تمامی محیط در تصویر وجود داشته باشند و این مساله باید کامل و با دقت رعایت گردد.
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو