گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/09 - 13:58
كد :8007

عکاسی صنعتی در فضای مجازی

عکاسی صنعتی یکی از شاخه های عکاسی به شمار می آید.این نوع از عکاسی در زمینه های مختلفی کاربرد دارد.یکی از این حوزه ها که امروزه مورد استقبال است فضای مجازی است .

با گسترش استقبال ازفضای مجازی و اینترنت و استفاده از بازاریابان از این فضا برای رقابت های تجاری ، اهمیت عکاسی صنعتی نیز افزایش یافته است.

عکاسی صنعتی در حقیقت ، به مستندسازی و ایجاد اطمینان در دل مشتری نسبت به محصول اتفاق می افتد. این عکس ها در فضای مجازی و برای آشنایی مشتری با محصول و محیطی که محصول در آن تولید می گردد گرفته می شود.

تاثیر عکاسی صنعتی در فضای مجازی به گونه ایست که کاربر بعد از دیدن آنها احساس نیاز به حضور فیزیکی در محیط تولید محصول را نمی کند و عکس ها به خوبی برای ایجاد اعتماد و شناخت موثر بوده اند.

عکسی صنعتی در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به نوع محصول و سوژه عکاسی متفاوت است.

در فضای مجازی با توجه به تعداد کاربر بالایی که دارد لارم است از عکس های با کیفیتی استفاده شود. استفاده از عکس هایی که با گوشی گرفته می شود و یا عکس هایی که از اینترنت پیدا می شود رفتار حرفه ای را نشان نمی دهد و مورد پسند کاربر نخواهد بود.

در عکاسی صنعتی ، تاکید بر واقعیت سازی است و از هرگونه اغراق و جلوه نمایی محصول خودداری می شود.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو