گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/09 - 10:41
كد :8004

فونت طراحی بنر

فونت مناسب برای طراحی بنر از عوامل موثری است که بیننده را به خود جذب می کند. انتخاب یک فونت خاص به شکل زیادی متاثر از زمینه ی کاری ای می باشد که برای آن طراحی می گردد.

یکی از مسائلی که در موفقیت یک بنر تبلیغاتی تاثیرگذار است انتخاب فونت مناسب برای طراحی است. فونت بنر باید به گونه ای باشد که در عین زیبایی ، خوانایی خود را هم حفظ نماید.

فونت استاندارد طراحی بنر ، بستگی به زمینه ی کاری ای که در آن استفاده می شود دارد. هر موضوع ، استانداردهای خاص خود را می طلبد که با دیگری متفاوت است و بنرها با توجه به تمایزی که با یکدیگر دارند جذاب تر می شوند.

رنگ فونت بنر :

انتخاب یک رنگ مناسب برای طراحی بنر ، باید به شکلی انجام گیرد که موجب خوانایی نوشته ها شود. ترکیب رنگی ای که استفاده می کنیم باید به گونه ای مناسب و زیبا انتخاب شود.

اندازه فونت بنر :

اندازه ی فونت ها باید متناسب با سایز بنر باشد. حداقل اندازه ای که برای فونت در نظر می گیریم نباید کمتر از 5 یا 6 باشد.

نوع فونت بنر :

همانطور که گفته شد نوع فونت باتوجه به حوزه ای که بنر برای آن طراحی می شود انجام می گیرد. اما در حالت کلی ، برای نوشته های فارسی از یکان و نازنین و برای اعداد از فونت ترافیک استفاده می شود.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو