گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/04/02 - 09:55
كد :7976

لوگو تایپ

لوگو ، به عنوان شناسه و امضای یک برند یا شخص ، می تواند انواع مختلفی داشته باشد که بسته به سلیقه و نوع کاربرد آن می توان یکی را انتخاب کرد.

انواع لوگو همانطور که قبلا گفته شد می توانند به صورت نوشتاری ، تصویری و یا ترکیبی از هر دو باشند. لوگوی نوشتاری در قالب های مختلفی ارائه می شود که بسته به نوع سلیقه فرد انتخاب می شوند.


لوگو تایپ یکی از این انواع است که نام برند مربوطه یا اسم فرد به صورت کامل با فونت و رنگی زیبا طراحی می گردد. در کنار آن می توان این طراحی را به شکل مختصری از نام قرار دهیم و اسم به شکل کامل نباشد که مونوگرام نام میگیرد.
در طراحی لوگوتایپ ، به دلیل اینکه تصویر به کار نمی رود ، تمرکز بیشتر بر روی انتخاب فونت زیبا است تا بتواند آنرا منحصر به فرد کند.
لوگو ، به عنوان یک نشانه و شناسه از برند و تجارت شما باید به شکلی مناسب طراحی گردد و حتی المقدور از تغییرات اساسی در لوگو بپرهیزیم چرا که در اینصورت ممکن است بیننده تصور کند این تغییر نشان از تغییر در مدیریت برند است .
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو