گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/04/02 - 09:33
كد :7975

لوگوی اسم

یکی از انواع لوگو ، لوگوی اسم است که افراد به نام تمایل دارند لوگوی اسم خود را بر روی کارت ویزیت و... درج نمایند.لوگوی اسم در دو نوع مختلف ارائه می گردد که خلاقیت وهنر در طراحی آنها حرف اول را می زند.

افراد بسیاری تمایل دارند اسم خود را برای درج روی کارت ویزیت شان به صورت لوگو طراحی نمایند. طراحی لوگوی اسم باید به شکلی ساده و منعطف در برابر تغییرات باشد یعنی اگر مجبور شدیم سایز آن را تغیر دهیم و یا تک رنگش کنیم کیفیت اولیه ی خود را از دست ندهد. همچنین استفاده از آن محدودیت زمانی نداشته باشد و با تلفیق هنر و خلاقیت ، ما را صاحب یک لوگوی حرفه ای کند.


انواع مختلفی برای طراحی لوگو وجود دارد که لوگوی اسم نیز از آنها مستثنی نخواهد بود. لوگوی اسم در دو حالت از انواع لوگو میتواند دیده شود:
1-    لوگوی نوشتاری
2-    لوگوی ترکیبی
در لوگوی نوشتاری ، نام فرد با فونتی زیبا وترکیب رنگی جالبی طراحی می شود. همانطور که میدانید لوگوی تصویری دیگر در اینجا کاربردی نخواهد داشت اما می توان ترکیبی از متن و تصویر را در این لوگو به کار برد  تا زمینه ی طراحی لوگوی خلاقانه فراهم آید.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو