گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/20 - 11:09
كد :8058

محل دکمه ی فراخوان

دکمه ی فراخوان برای انتقال کاربر از صفحه ی بنر تبلیغاتی به لندیینگ پیج و هدف طراح بنر استفاده می گردد. انتخاب محلی مناسب که به خوبی توسط کاربر دیده شود و استانداردهای طراحی در آن رعایت گردد از جمله موارد مهم در طراحی دکمه ی فراخوان می باشد.

دکمه ی فراخوان یا call to action به عنوان جزئی موثر در طراحی بنر های تبلیغاتی شناخته می شود.چراکه بنرهای تبلیغاتی با هدف تبلیغ یک محصول یا سرویس ، با استفاده از یک متن تبلیغاتی به دعوت و ایجاد حس فوریت در مخاطب خود می پردازد و بعد از آنکه مخاطب تصمیم گرفت مسیر را ادامه دهد لازم است از یک دکمه ی فراخوان جالب و در دسترس که به صفحه ی لندینگ پیج متصل است استفاده گردد.

 

دکمه ی فراخوان باید در محلی درج گردد که بیشترین نما و دید را برای مخاطب داشته باشد و به راحتی آنرا پیدا کند. همچنین به منظور بهتر دیده شدن آن ، استفاده از یک کادر سفید رنگ در اطرافش قطعا موثر خواهد بود.

 

درج دکمه ی فراخوان در مکانی که به نسبت بقیه ی بنر تبلیغاتی خلوت تر است در بهتر دیده شدن نقش دارد و در نهایت به دلیل اینکه هر کاربر قسمت بالایی کادر را بهتر از قسمت های پایینی می بیند بنابراین بهتر است از این قسمت بیشتر استفاده شود.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو