گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/03/28 - 08:58
كد :7953

معرفی ابزارهای طراحی بنر

ابزارهای گوناگونی برای طراحی بنر ها وجود دارد.هرکدام از آنها مزیت هایی دارند که باعث رقابت بین آنها شده است .شناخت این تفاوت ها کمک میکند از ابزاری استفاده کنیم که برای طراحی مان مناسب تر است.

امروزه طراحی بنرهای تبلیغاتی ، با افزایش رقابت در سایت ها و فضای مجازی برای جذب مشتری مورد استقبال عموم قرار می گیرد.در نتیجه آشنایی با ابزارهای طراحی بنرها ، برای کسانی که قصد دارند خودشان اینکار را انجام دهند ضروری است.

 

در اینجا سعی داریم شما را با 8 ابزار طراحی بنرهای تبلیغاتی آشنا نماییم :

1- Adobe spark: یک ابزار رایگان است که شما می توانید طراحی بنر خود را به صورت آنلاین انجام دهید.امکان قرار دادن عکس و تصویر به صورت مجله وجود دارد.ولی به دلیلAdobe sparkدر فیلترینگ آن با کمی مشکل مواجه خواهید بود.

 

2- Snappa: این ابزار هم امکان طراحی بنربه صورت آنلاین را پشتیبانی می کند.گفته می شود این برنامه کاربرپسندترین نوع از برنامه های طراحی می باشد و کار با آن راحت است .

 

3- Banner Designer Pro: این نرم افزار در سیستم های ویندوز و مک استفاده می شود. فرمت ها یپشتیبانی شده در این ابزار ، JPEG ، SWF ، HTML و GIF میباشد. از جمله ویژگی های مهم این ابزار ، امکان کار به شکل همزمان روی چند بنرو توانایی کم کردن حجم بنر طراحی شده برای بارگذاری می باشد.

 

4- Banner Design Studio :طراحی بنر ایستا و فلش در این نرم‌افزار نیز با drag and drop انجام می گیرد. خروجی تولیدشده توسط این نرم‌افزار می‌تواند در ۱۴ فرمت مختلف مانند SWF،HTML،AVI،PDF،GIF،JPG،PNG،TIFF،BMP و … باشد. از این نرم افزار در نسخه های مختلف ویندوز می توانیم استفاده کنیم.

 

5- DP Animation Maker: این نرم افزار برای ایجاد تصاویر متحرک و بنرهای تبلیغاتی مفید است . شما در این نرم افزار با وجود نمونه های موجود ، امکان طراحی تصاویر متحرک در زمان کوتاه را خواهید داشت .

 

6- Easy GIF Animator: از این ابزار برای طراحی گیف استفاده می شود.همچنین در طراحی بنر تبلیغاتی و لوگوی سایت نیز مفید است . امکان ساخت سریع گیف در این ابزار وجود دارد.

 

7- My banner maker: از یکی از ابزارهای آنلاین محسوب می شود.امکان طراحی بنر به صورت آنلاین در آن وجود دارد و اگر ایده خاصی نداشته باشد نمونه هایی دارد که به شما کمک خواهند کرد.

 

8-EximiousSoft Banner Maker:  یک ابزار قدرت مند است که برای طراحی تصاویر متحرک با فرمت گیف ، هدر سایت ، طراحی بنر استفاده می شود. این ابزار محیط گرافیکی ساده و راحتی دارد و قابل نصب روی ویندوز می باشد.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو