گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/03/29 - 11:49
كد :7965

معرفی شش ابزار عکاسی با تلفن همراه

تلفن های همراه مانند گذشته فقط برای برقراری ارتباط کاربرد ندارند و دامنه ی استفاده از آن ها ، وسیع تر شده است. دوربین های تلفن همراه هر روز در حال پیشرفت می باشند و در این میانه ، نرم افزارهایی که قابل نصب بر روی گوشی هستند هم از قافله عقب نماندند و خود را وارد رقابت با دوربین های تلفن همراه کرده اند.


در اینجا به معرفی شش نرم افزار عکاسی با تلفن همراه می پردازیم :
Camera MX : یکی از نرم افزارهایی که با تغییرات تکنولوژی در این زمینه سینک می باشد و به روز است این اپلیکشن است. این نرم افزار از جمله قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزارها می باشد.
یک ویرایشگر برای تغییرات ساده روی عکس ها در اختیار دارد و امکان ایجاد فایل هایی با فرمت Gif را امکان پذیر کرده است.استفاده از این نرم افزار برای عکاسان حرفه ای توصیه نمی شود.


Snapseed: یک ویرایشگر مناسب و قدرتمند است که امکان پیاده سازی خلاقیت را بر روی عکس ها ایجاد می کند و توسط گوگل پشتیبانی می شود.


DSLR camera : این یک نرم افزار غیر رایگان در پلی استور می باشد که امکان عکاسی های گوناگون را فراهم می آورد. قابلیت تنظیم دستی تنظیمات را به وجود آورده و با استفاده از دکمه ی صدا می توان شات زد. همچنین برچسب مکانی را هم روی عکس خواهیم داشت.


Google camera: گوگل برای ارائه بهتر خدمات خود به کاربرانش اقدام به طراحی این نرم افزار نموده است .این نرم افزار امکان عکاسی به شکل ساده و قابل نصب بر روی انواع سیستم ها را به وجود آورده است.کار با این نرم افزار ساده می باشد اما بسیار کاربردی است. از جمله ویژگی های این نرم افزار امکان عکاسی سه بعدی،افکت ها و لنزهای متفاوت است .


Candy camera : این نرم افزار در بین کاربران اینستاگرام محبوب می باشد. امکان گرفتن عکس سلفی با فیلترهای متعدد را به وجود آورده است. ابزارهایی نظیر استیکر،وضعیت کلاژ و ابزارهای آرایشی را فراهم آورده است. این اپلیکشن به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد و کار با آن به مرور راحتتر می شود. این نرم افزار برای عکاسان حرفه ای مورد پسند نیست.


Camera: ابزارهای مختلفی برای ویرایش عکس ها در اختیار قرار می دهد.این ابزار چند منظوره سعی خود را کرده است که نقاط قوت نرم افزارهای Snapseed و Google camera را در خود بگنجاند و موفق تر قدم بردارد. یک اپلیکشن از نوعall-in-one می باشد.همچنین از چندین لنز برای شبیه سازی دوربین DSLR استفاده می نماید.
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو