گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/03/28 - 11:18
كد :7957

چگونه کارت ویزیت خود را به دیگران بدهیم؟

بعد از آنکه زمان زیادی را برای طراحی کارت ویزیت خود اختصاص دادیم ، وارد مرحله ای می شویم که لازم است آنرا به دیگران بدهیم تا بیشتر با ما آشنا شوند.اگر این ارائه کارت به شکل آماتور انجام گیرد همه ی زحمات ما هدر خواهد رفت.

اگر می خواهید خود را برای حضور در یک جلسه رسمی، همایش و یا یک جلسه کاری آماده می کنید مطمئنا ذهنتان درگیر این سوال ها خواهد بود :

چه بپوشم؟

چگونه خود را معرفی کنم؟

چگونه بنشینم؟...

درست است که همه ی اینها در افزایش اعتماد به نفس شما و بهتر دیده شدن تان تاثیر گذار خواهند بود اما نباید شما را از توجه بر روی مسائل مهم دیگر غافل کند.

یکی از این موارد ، کارت ویزیت است . تهیه کارت ویزیت حرفه ای و زیبا بسیار مهم می باشد اما گام بعدی نحوه ی ارائه کارت ویزیت به دیگران است.

در اینجا سعی داریم به شما بگوییم حرفه ای ها چگونه اینکار را انجام می دهند:

در ابتدا لازم است بدانید همراه داشتن تعدادی کارت ویزیت ، از ضروریات است . اینکار کمک می کند تا در صورتی که بعد از ارتباط با شخصی تمایل داشتید جلسه های بعدی ای هم اتفاق بیفتد محترمانه این فرصت را فراهم آورید.

برای نگهداری کارت ویزیت های خود یک فضای مناسبی را در نظر بگیرید تا کارت ها آسیب نبینند.اینکار به کارت شما شخصیت می دهد و برای خود احترام می خرید.

به جای آنکه وقتی وارد یک گفت و گو می شوید کارت ویزیت های خود را مثل تراکت پخش کنید ، شرایطی را به وجود آورید که افراد تمایل داشته باشند تا با شما بیشتر آشنا شوند و خودشان درخواست کارت کنند.

وقتی تصمیم گرفتید به افرادی کارت بدهید ، باید دقیقا بدانید آنها کجا قرار دارند و لازم نیست محتویات جیب یا کیف تان را برای ارائه یک کارت بیرون بریزید.

سعی کنید کارت ویزیتی که طراحی کرده اید مناسب و جدید باشد تا مخاطب جذب شود.

هنگامی که می خواهید کارت ویزیتتان را به دست طرف مقابل بدهید بهتر است با دست راست اینکار را انجام دهید و اگر پشت میز نشسته اید کارت را به گونه ای روی میز و به سمت مخاطبتان قرار دهید که در همان ابتدا محتویات کارت روبه رویش قرار گیرد و مجبور به چرخش نباشد.

اینها مواردی از آداب ارائه کارت ویزیت بود که در اکثر افرادی که ارتباطات موفقی دارند رعایت می شود. توجه به این نکات به افزایش اعتبار شما کمک خواهد کرد و موجب می شود حرفه ای تر به نظر برسید.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو