گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/06 - 14:17
كد :8000

کاتالوگ های تبلیغاتی

یکی از انواع کاتالوگ ها ، کاتالوگ تبلیغاتی است.این کاتالوگ به هدف جلب نظر مشتری و ترغیب او برای خرید انجام میگیرد. تاکید این نوع از کاتالوگ ها بر جنبه ی ظاهری محصولات می باشدتا بتوانند به خوی آن رادر کاتالوگ به نمایش بگذارند.

کاتالوگ های تبلیغاتی نوع دیگری از کاتالوگ ها محسوب می شوند.این کاتالوگ ها با هدف زیبا نشان دادن محصول به مشتری شکل می گیرند.
اساس کار این نوع کاتالوگ بر پایه زیبایی شناسی و استفاده از محیط و ابزارهایی که این مطلب را به ارمغان می آورند می باشد.


کاتالوگ های تبلیغاتی از عکس های تبلیغاتی استفاده می کنند. در این عکس ها اغراق و تخیل دیده می شود. عکس تبلیغاتی نه تنها از محصول بلکه استفاده کنندگان از محصول و همه ی آنچه که به آن مرتبط می شودکمک می گیرد.


کاتالوگ تبلیغاتی گزینه ی بسیار مناسبی برای صاحبان مشاغلی است که میخواهند محصولات و خدمات خود را به هدف جلب نظر مشتری و خرید او انجام دهند. اهمیت طراحی استاندارد کاتالوگ ها برای دریافت خروجی مناسب افراد را ملزم به همکاری با طراحان متخصص در حیطه ی ساخت کاتالوگ می نماید.
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو