گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/05/28 - 12:27
كد :8092

کاتالوگ ویزیتوری ، طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ ویزیتوری با استفاده از عکس های مناسب و با کیفیت انجام می گیرد که کمک می کند مخاطب شناخت بیشتر و بهتری نسبت به محصول پیدا کند.

این نوع از کاتالوگ ، با استفاده از تصاویر زیبا و با کیفیت کمک می کند تا مشتری بهتر با محصولات آشنا شود و نسبت به خرید رغبت بیشتری از خود نشان دهد.

کاتالوگ ویزیتوری ، امکان در ج مشخصات محصول ، مقایسه محصولات ، درج قیمت در کاتالوگ و ... را به وجود می آورد که این مسائل کمک شایانی به ویزیتور یا فروشنده خواهند کرد.

 

طراحی کاتالوگ ویزتوری

طراحی کاتالوگ ویزتوری ، باید با استفاده از عکس های مناسب انجام گیرد تا بتواند به بهترین شکل ممکن محصول را به بیننده معرفی کند. همچنین رنگ کاتالوگ باید زیبا و چشم گیر باشد و برای بیننده جذابیت داشته باشد.

طرح کاتالوگ ویزیتوری ، با توجه به سلیقه طراح آن و ارتباط مناسب با موضع کاتالوگ انجام میگیرد و سعی می شود متناسب با نیاز مخاطب باشد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو