گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/11 - 15:28
كد :8014

کاربرد عکاسی صنعتی در تبلیغات شهری

عکاسی صنعتی به عنوان شاخه ای از عکاسی که به معرفی محصول می پردازد در دنیای تبلیغات و تبلیغات شهری به شکلی هنرمندانه وارد گشته است و به بهتر دیده شدن محصولات کمک شایانی می کند.

تبلیغات شهری از اولین و قدیمی ترین روش های تبلیغاتی می باشند . در این روش از المان های فیزیکی برای تبلیغات استفاده می شود.

از مزایای تبلیغات شهری می توان به جذب مخاطب ، زیبایی ، تنوع و عدم آلایندگی آنها اشاره نمود. نمونه های تبلیغات شهری مانند بیلبورد ، بنر ، تلویزیون شهری و تبلیغات حمل و نقلی اشاره کرد. در این نوع از تبلیغات ، با نصب آگهی بر روی اتوبوس و مترو و ... محصول یا خدمات مورد نظر را تبلیغ می کنند.

لزوم استانداردسازی بنرهای تبلیغاتی از آنجاست که در این روش تمامی افرادی که بیرون از منزل و در حال تردد هستند مخاطب قرار می گیرند و هیچگونه محدودیتی برای نمایش آنها به مخاطب وجود دارد.

از این رو اهمیت اینکه به شکل حرفه ای تبلیغات انجام شود بسیار پر رنگ می شود. استفاده از عکاسی صنعتی در تبلیغات شهری کمک می کند کیفیت تبلیغات به مقدار زیادی افزایش پیدا کند. عکس ها در عکاسی صنعتی به شیوه ی مستندسازی گرفته می شوند و در ایجاد اعتماد سازی برای مخاطب موثر خواهند بود.

عکاسی صنعتی به شکلی پرقدرت محصول را معرفی می کند و در نتیجه مشتری به شناخت کافی برای سفارش و انتخاب آن دست می یابد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو