گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/03/28 - 14:49
كد :7961

مزایای تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات اینترنتی، یکی از روش های ساده و سریع است که امکان ارتباط با مخاطبین بیشتری را به دلیل فراگیری اینترنت در اقشار مختلف به وجود می اورد.

امروزه دنیا کسب و کار و تجارت نه تنها فقط محدود به فضای فیزیکی و حقیقی نمی شود ، بلکه به شکل جدی تری در دنیای مجازی و اینترنت گام برداشته است.

روش های تبلیغات اینترنتی روز به روز در حال پیشرفت و گسترش می باشد و دیگر کمتر شرکتی را می توان پیدا کرد که به فکر ورود به این عرصه و رقابت با همکاران خود نباشد.

 

قبل از اینکه بخواهید با انواع روش های تبلیغات اینترنتی آشنا شوید ، بهتر است در ابتدا با مزایای آن آشنا شوید تا بهتر به اهمیت این موضوع پی ببرید و سپس روش مدنظرتان را انتخاب کنید:

1-سرعت : تبلیغات فضای مجازی در کنار تبلیغات حقیقی می تواند با سرعت بیشتری شما را به دیگران معرفی کند ، با امکاناتی نظیر فیلم از مجموعه خدمات یا محصولات ، معرفی رزومه و نمونه کارها و ... نیاز به حضور فیزیکی را از بین می برد و برای شما زمان می خرد. چون در زمان واحدی، به تعداد کاربران بیشتری محصولاتتان را معرفی می کنید.

2- بهره گیری از امکانات چندرسانه ای : روش های مختلف تبلیغات اینترنتی نظیر طراحی بنر تبلیغاتی ، تبلیغات موبایلی ، تبلیغات لینکی و ... با استفاده از خواص نوشتاری ، دیداری و شنیداری ای که دارند به کمک شما می آیند تا بتوانید به جذب مخاطب بپردازید.

3-فراگیری : با توجه به استقبال عموم از اینترنت و شبکه های مجازی ، طبیعی است که تبلیغات در این فضا افراد بیشتری را به سمت آگهی های ما جذب می کند و این محدود به قشر خاصی نخواهد بود.

4- دسترسی از راه دور : با توجه به اینکه ممکن است شما مایل باشید در سطح استان ،کشور یا حتی بین المللی تجارت خود را انجام دهید ، تبلیغات اینترنتی کمک می کند که شما برای تبلیغات محدودیت نداشته باشید و بتوانید در سراسر جهان سرویس های خود را معرفی و ارائه دهید.

5- نظارت دائمی و بدون نیاز به شخص سوم بر تبلیغات : با استفاده از این نوع از تبلیغات ، شما خودتان مسیر و روش تبلیغات را مشخص می کنید ، مکان آنرا انتخاب می کنید و در صورت نتیجه نگرفتن خودتان می توانید آنرا اصلاح کنید.

6- انتخاب مخاطب : با استفاده از این قابلیت که شما درچه جایی تبلیغات خود را انجام دهید و یا تبلیغات خود را برای چه کسانی ارسال کنید ، می توانید دقیقا با کسی ارتباط برقرار کنید که شما برطرف کننده نیازش هستید.

7- فضای تعاملی مخاطبین : با ایجاد محیطی برای ارتباط بین مخاطبین ، این امکان به وجود می آید تا بتوانید بین مخاطبین تان ارتباط موثری به وجود بیاورید و از نظرات آنها بهره مند گردید.

8- ایجاد قابلیت چندزبانی: این هم از جمله مزایایی است که این امکان را به شما می دهد امروز و یا در آینده فعالیت های خود را بسط دهید و بتوانید با مردم دنیا ارتباط برقرار کنید و محصولاتتان را بفروشید.

9- هزینه کمتر: تهیه بیلبورد، آگهی های تلویزیونی و .. از جمله روشهای تبلیغاتی ای هست که هزینه بسیار بالایی را می طلبد. اما تبلیغات اینترنتی در مقایسه با این تبلیغات ، هزینه شما را بسیار کم می کند و شما می توانید این بودجه را جای دیگری اختصاص دهید.

10- صرفه جویی در زمان : به دلیل اینکه دیگر نیازی به حضور فیزیکی دراین نوع تبلیغات نمی باشد و شما باسرعت بالاتری اینکار را انجام می دهید در نتیجه زمان بیشتری برای کارهای دیگر مجموعه تان خواهید داشت و این بسیار مهم است.

 

آنچه گفته شد از مزایای تبلیغات اینترنتی محسوب می شود اما معایبی چون ملاحظات امنیتی، قطع اینترنت و.. هم از جمله معایب آن محسوب می شود که البته با انتخاب روشهایی که از این لحاظ شرایط بهتری دارند و همچنین رعایت پروتکل های امنیتی می توان از آنها بهره برد.

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو