گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/02 - 10:19
كد :7977

کارت ویزیت شخصی

استفاده از کارت ویزیت شخصی امکان معرفی بیشتر و برقراری ارتباط در فرصت های آتی را برای مخاطبانتان به وجود می آورد.این طراحی اگر همراه با رعایت اصولی استاندارد باشد نتیجه خوبی خواهد داشت.

اگر علاقه مند هستید درجلسات و ملاقات هایی که با افراد مختلف دارید به صورت حرفه ای رفتار کنید و به آنها در مورد خودتان و فعالیت هایتان اطلاعاتی انتقال دهید استفاده از کارت ویزیت شخصی گزینه ی مناسبی پیش روی شماست.


در طراحی کارت ویزیت شخصی لازم است نکاتی را رعایت کنید تا زیباتر به نظر برسد.از جمله ی این نکات می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
1-    سعی کنید این طراحی با بهره گیری از اصول و استاندارد های جدید باشد تا به روز شوید.
2-    نام شما در کارت ویزیت شخصی مهمترین قسمت است.پس آنرا در اولویت قرار دهید و سعی کنید خوانا و زیبا طراحی شود و به چشم بیاید.
3-    نوشتن یک پیام جذاب و محترمانه بر روی کارت به طوریکه برفرض مثال حاوی یک پیام دعوت کنده از مخاطب به برقراری ارتباط باشد حتما موثر خواهد بود.
4-    درج اطلاعات بر روی کارت به گونه ای که چندین راه ارتباطی را برای مخاطب فراهم آورد بسیار مهم می باشد.
5-    یکی از روش هایی که می تواند به حرفه ای تر شدن شما کمک کند این است که از بارکد برای درج اطلاعات بیشتر در مورد خودتان روی کارت ویزیت استفاده نمایید.
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو